Spring naar content
Projecten

Hoe we impact maken

Dag van de Stadmakers ’24

Op dinsdag 23 januari 2024 organiseerden we weer de Dag van de Stadmakers. Tijdens dit jaarlijks event nemen we de Stadmakers van Breda mee in onze plannen voor komend jaar.

Lees meer

Op weg naar de ‘VVV van morgen’

Breda doet het sinds 2020 zonder VVV. In de stad is de behoefte aan een fysiek informatie- en ontvangstpunt voelbaar. In welke vorm zou zo’n plek succesvol kunnen zijn? Breda Marketing heeft de stad gevraagd om mee te denken.

Lees meer

Bredase Smaakmakers

Sommige Bredanaars verdienen het om gezien te worden. Belangeloos zetten ze zich in voor onze stad. Met hun energie maken ze veel los op sociaal, creatief of duurzaam vlak. De campagne ‘Bredase Smaakmakers’ brengt hun verhalen naar buiten.

Lees meer

Morning Bit(e)s: Creative City Lover

Tijdens de Morning Bit(e)s sessie van 28 november 2023 lag de focus op onze belangrijkste doelgroep: de Creative City Lover (CCL). Breda Marketing deelde haar doelgroeponderzoek met zo’n veertig belanghebbenden om hen kennis te laten maken met de CCL. Daarna blikten we terug op afgelopen zomer en wisselden we ervaringen uit.

Lees meer

Explore Breda

Creative City Lovers helpen om initiatieven van de grond te krijgen, en co-creëren zo de stad van morgen. Ze zijn nieuwsgierig, houden van avontuur, en gaan graag buiten de gebaande paden. Vanuit het concept ‘Explore’ willen we de doelgroep verleiden om in Breda op verkenning te gaan.

Lees meer

De Rode Draad

Dankzij de tomeloze inzet van ondernemende creatievelingen, ontstaat een nieuw stukje Breda. Hoe helpen we bewonders en bezoekers om het Havenkwartier te ontdekken?

Lees meer

Morning Bit(e)s: hallo Vlaanderen

Tijdens de Morning Bit(e)s sessie van mei 2023 lag de focus op onze zuiderburen. Wij verzamelden trends, feiten en cijfers. Jullie schoven aan voor een verrassend ontbijtje.

Lees meer

Explore Creative Breda

De route Explore Creative Breda leidt geïnteresseerden langs creatieve hotspots. Deze mogen – nee, moeten – door een breder publiek ontdekt worden, zeker door Creative City Lovers. Dat is van groot belang voor de ontwikkeling van Breda.

Lees meer